Τρίτη, 21 Αυγούστου 2012

Τα μυστικά της Mendes για τη σιλουέτα της

Μπορεί να είναι σέξι, με αναλογίες που "σκοτώνουν" όμως η Eva Mendes ξέρει να χαίρεται τόσο τη ζωή όσο και το φαγητό της. Η 38χρονη ηθοποιός μίλησε σε γνωστό περιοδικό, όπου αποκάλυψε τη διατροφή που ακολουθεί καθώς και τα σημαία κλειδιά στο πρόγραμμα γυμναστικής της.

«Επικεντρώνομαι τόσο στο μέσα όσο και στο έξω! Θέλω να ξέρω τι τρώω, πως τρέφω το σώμα μου και πόσο νερό πίνω. Δεν καταναλώνω κρέας αλλά λατρεύω το ψάρι και το καστανό ρύζι. Μου αρέσει και το ψωμί. Οι άνθρωποι τα χάνουν όταν βλέπουν πως είμαι σε κάποιο εστιατόριο και τρώω ψωμί. Βέβαια προτιμώ εκείνο που είναι ολικής άλεσης».

Η Mendes που αποφεύγει να αποκλείει διατροφικές ομάδες από το διαιτολόγιό της, τονίζει πως όταν έχει να κάνει κάποια εμφάνιση ή βλέπει τον εαυτό της να ξεφεύγει, αποφεύγει τα λευκά ζυμαρικά, το ρύζι και το λευκό ψωμί.

Η Eva αποκαλύπτει πως επισκέπτεται το γυμναστήριο 4 φορές την εβδομάδα και κάνει λίγα βάρη (όχι σηκώνοντας πολλά κιλά, ούτε κάνοντας πολλές επαναλήψεις) αλλά με στόχο να ενεργοποιήσει όλο το σώμα της. Έπειτα, κάνει καρδιαγγειακή προπόνηση με τρέξιμο και σπριντ τουλάχιστον για 35 λεπτά. Στην προπόνηση με βάρη ξοδεύει σχεδόν μια ωρίτσα.

Και η γυμναστική δεν σταματά εκεί. Για την σωματική και ψυχική της εξάσκηση, η Eva κάνει γιόγκα, κυρίως αστάνγκα γιόγκα αλλά η προπονήτριά της, της έχει φτιάξει ένα πρόγραμμα γιόγκα με ασκήσεις που ταιριάζουν στην ίδια για να διατηρούνται οι μυς της σε φόρμα και να αντεπεξέρχονται το καρδιαγγειακό της πρόγραμμα.

Φυσικά, μια τέτοια γυναίκα έχει σημεία επάνω τους, τα οποία και λατρεύει. Τα μπράτσα της τα οποία κληρονόμησε από τον πατέρα της για παράδειγμα, αποτελούν καμάρι για την Mendes.

Η ίδια δεν θέλει να θεωρείται πρότυπο για τις υπόλοιπες γυναίκες αλλά θέλει να τις ενθαρρύνει να αγαπούν τον εαυτό τους και να καλυτερεύουν τη ζωή τους.
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2012

Η δίαιτα της Julia Roberts

Η Julia Roberts εκτός από το μεγάλο και αστραφτερό χαμόγελο της, τις τέλειες μπούκλες της και την γκαρνταρόμπα που πολλές θα ήθελαν να έχουν  δείχνει πάντα αδύνατη και με καλογραμμένες καμπύλες. Το βρετανικό τεύχος της Vogue, σας αποκαλύπτει το μυστικό της τέλειας σιλουέτας της ηθοποιού.

Η δίαιτα «5 Factor Diet» είναι εμπνευσμένη από το προσωπικό εκπαιδευτή των stars, Harley Pasternak και έχει πάρει το όνομα της από το ομώνυμο του βιβλίο. Όπως κάθε δίαιτα, έχει φανατικούς υποστηρικτές αλλά και πολλούς που δεν πιστεύουν σε αυτή, αλλά αυτό είναι ένα συμπέρασμα, το οποίο θα το βγάλετε μόνο εάν τη δοκιμάσετε.

Κάθε γεύμα της ημέρας θα πρέπει να περιέχει πέντε βασικά διατροφικά στοιχεία. Πρωτεΐνη (κρέας, ψάρι), υδατάνθρακες και φυτικές ίνες (φρούτα, δημητριακά), υγιή λίπη και πολύ νερό.

1. Κάθε μέρα πρέπει να τρώτε πέντε γεύματα.

2. Αυτά τα γεύματα θα πρέπει να αποτελούνται από πέντε υλικά.

3. Κάθε γεύμα θα πρέπει να σας πάρει 5 λεπτά να το ετοιμάσετε και άλλα πέντε για να το μαγειρέψετε.

4. Πέντε μέρες την εβδομάδα θα πρέπει να γυμνάζεστε, κάνοντας πέντε ασκήσεις των 5 λεπτών κάθε μέρα.

5. Μία μέρα της εβδομάδας έχετε το ελεύθερο να φάτε ότι θέλετε και να μην γυμναστείτε αν δεν θέλετε.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 12 Αυγούστου 2012

Φαίη Σκορδά: Τα μυστικά της σιλουέτας της

Τι μυστικά κρύβει η αψεγάδιαστη σιλουέτα της Φαίης Σκορδά; Πώς καταφέρνει και διατηρείται τόσο όμορφη και λαμπερή;

Και όμως, η 32χρονη παρουσιάστρια δεν περνάει όλες τις ελεύθερες ώρες της στο γυμναστήριο προσπαθώντας να χτίσει το τέλειο σώμα ούτε κάνει εξαντλητικές δίαιτες για να διατηρείται αδύνατη.

Σύμφωνα με το "ΟΚ!", το ένα μυστικό της είναι ότι τρώει λίγο απ' όλα αλλά αποφεύγει τα πολλά γλυκά, ενώ μεγάλη σημασία δίνει στο πρωινό της αφού δεν το παραλείπει ποτέ όσο πιεσμένη κι αν είναι. Το άλλο μυστικό της είναι ότι μαγειρεύει! Το σπιτικό φαγητό είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος να διατηρεί το βάρος της!

Μπορεί να μην πηγαίνει γυμναστήριο, όμως η θάλασσα είναι η καλύτερη γυμναστική για εκείνην το καλοκαίρι, ενώ το χειμώνα οι ασκήσεις TRX τη βοηθούν προσφέροντάς της ευεξία.

Αν αναρωτιέσαι πώς έχασε τα κιλά της εγκυμοσύνης τότε η απάντηση θα σε εκπλήξει: με τη βοήθεια της φύσης! Δηλαδή απλούστατα η Φαίη Σκορδά θήλασε αποκλειστικά το γιο της και σε συνδυασμό με μια πειθαρχημένη διατροφή ο θηλασμός τη βοήθησε να χάσει γρήγορα και άκοπα όσα κιλά έβαλε στην εγκυμοσύνη!

Παρασκευή, 10 Αυγούστου 2012

Ε. Παπαρίζου: Δείτε πώς έχασε 4 κιλά σε μία εβδομάδα!

Όλοι απόρησαν όταν είδαν την Έλενα Παπαρίζου εμφανώς πιο αδυνατισμένη μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Πώς το κατάφερε αυτό; Με τη νέα επαναστατική Leptin Diet (Δίαιτα της λεπτίνης), που κάνει θραύση στο Χόλιγουντ.

Tη δίαιτα της τραγουδίστριας αποκάλυψε το "Λοιπόν" της Πέμπτης: Η λεπτίνη είναι μια ορμόνη που βοηθάει στη ρύθμιση της όρεξης και του μεταβολισμού και παράγεται από τα λιποκύτταρα. Ανάλογα λοιπόν με τις τροφές που θα καταναλώσουμε, θα τη διατηρήσουμε στα σωστά επίπεδα, ώστε να μην πεινάμε αλλά και να ενεργοποιήσουμε το μεταβολισμό μας.

Η δίαιτα βασίζεται σε κάποιες σούπερ τροφές, όπως: γκρέιπφρουτ, αμύγδαλα, σπανάκι, ντομάτα, αβγά, γιαούρτι, κεράσι, μήλο, ρόκα, μπρόκολο, λάχανο, πράσινο, τσάι, καρότο, πιπεριά, λιναρόσπορος, βατόμουρο, μαρούλι, δημητριακά ολικής άλεσης, χυμός λεμονιού, πορτοκάλι. Μάλιστα το χυμό λεμονιού επιβάλλεται να τον πίνετε όλη μέρα όταν διψάτε ή πεινάτε.

Απαγορεύονται: Τα αναψυκτικά, τα ποτά, ο καφές, οι χυμοί με ζάχαρη, η ζάχαρη, τα λιπαρά τρόφιμα, τα γλυκά και το junk food. Επίσης, δεν πρέπει να φάτε μπουκιά μετά το βραδινό γεύμα - που θα είναι το αργότερο στις 8 το βράδυ - ενώ το πρωινό με το βραδινό πρέπει να απέχουν ένα 12ωρο και να τα καταναλώνετε αυστηρά τις ίδιες ώρες, γιατί έτσι ενεργοποιείται ο μεταβολισμός.

Παρασκευή, 3 Αυγούστου 2012

Η διατροφή της Ναταλίας Γερμανού - Μάθετε πως κέρδισε τη μάχη με τη ζυγαριά

Είναι μια από τις πιο «ανθεκτικές» παρουσίες στον χώρο της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου και της μουσικής. Όχι άδικα, αφού χρόνια τώρα έχει δουλέψει και εξακολουθεί να δουλεύει σκληρά και με πολλή αγάπη γι’ αυτό που κάνει. Παράλληλα όμως... δεν παραμελεί το σώμα της, γιατί όποτε το έκανε είχε επιπτώσεις τις οποίες φρόντιζε να αντιμετωπίζει κατάλληλα.

«Άργησα να μάθω να τρώω σωστά»

«Μέχρι τα είκοσι πέντε περίπου είχα τον τέλειο μεταβολισμό, πράγμα που μου επέτρεπε να κάνω απίστευτα διατροφικά λάθη. Έτρωγα οτιδήποτε κυκλοφορούσε σε junk food, αλλά δεν έπαιρνα γραμμάριο. Γύρω στα είκοσι έξι όμως έγινε η ζημιά. Ο μεταβολισμός μου κόλλησε και οι κακές μου συνήθειες έκαναν ορατές τις επιπτώσεις τους στο σώμα μου. Ξαφνικά έβλεπα ότι έπαιρνα βάρος και δεν μπορούσα να το χάσω με τίποτα. Οπότε πέρασα στο άλλο άκρο και ξεκίνησα να δοκιμάζω διάφορες δίαιτες μόνη μου. Αυτό, φυσικά, είχε πολλές συνέπειες, αφού το βάρος μου ανεβοκατέβαινε ανεξέλεγκτα σαν ασανσέρ. Κι εκεί που έχανα μερικά κιλά, τα ξαναέπαιρνα και ίσως και με το παραπάνω γιατί προσπαθούσα να τα χάσω με τον λάθος τρόπο».
«Δεν στερούμαι τίποτα»

«Μετά τις αποτυχημένες μου προσπάθειες να χάσω το βάρος που ήθελα μόνη μου, αποφάσισα να καταφύγω σε ειδικό και να σταματήσω τις αυτοσχέδιες δίαιτες τύπου 70 γραμμ. μοσχάρι και δύο φύλλα μαρούλι, που όχι μόνο δεν με βοηθούσαν να χάσω τα κιλά που ήθελα, αλλά με εξαντλούσαν και μου προκαλούσαν και ζαλάδες, ημικρανίες και άλλα προβλήματα. Και τότε όντως είδα αποτέλεσμα.

Έτσι, πλέον έχω βγάλει τη λέξη «δίαιτα» από τη ζωή μου και την έχω αντικαταστήσει με σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Προσέχω βέβαια, αλλά δεν στερούμαι τίποτα και επιπλέον νιώθω καλά».
-«Φροντίζω μία φορά την εβδομάδα, εφόσον έχω όρεξη, να ενδίδω σε ατασθαλίες. Έτσι, μπορεί όλες τις υπόλοιπες ημέρες να προσέχω, αλλά αυτή τη μία μέρα θα φάω ό,τι μου αρέσει, είτε αυτό είναι πίτσα είτε τηγανητές πατάτες είτε καρμπονάρα ή κάποιο γλυκό. Αυτό με βοηθάει να νιώθω ότι δεν στερούμαι ενώ δεν με βγάζει και από το πρόγραμμά μου».

-«Αποφεύγω τους υδατάνθρακες και τα λιπαρά».

-«Τρώω μικρότερες ποσότητες απ’ ό,τι παλιότερα. Με τον καιρό όμως συνειδητοποίησα ότι χορταίνω και με λιγότερο φαγητό. Έτσι, δεν γεμίζω πια το πιάτο μου μέχρι πάνω, αλλά τρώω τόσο όσο χρειάζεται για να χορτάσω».

-«Έχω πάντα μαζί μου ένα μικρό σνακ για να είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω τις λιγούρες όπου κι αν είμαι, είτε αυτό σημαίνει ότι έχω κολλήσει στην κίνηση ή ότι δεν προλαβαίνω να φάω λόγω έλλειψης χρόνου. Συνδυάζω π.χ. μία μπανάνα με ξηρούς καρπούς, που και μου κόβει την πείνα και ανεβάζει την ενέργεια μου ή έχω μαζί μου μια μπάρα δημητριακών ή αν προλαβαίνω έχω γεμίσει ένα ταπεράκι με στικ λαχανικών».

-«Δεν πάω πουθενά χωρίς ένα μπουκαλάκι νερό. Δυστυχώς είμαι από τους ανθρώπους που δεν πίνουν πολύ νερό, σχεδόν πρέπει να μου το θυμίζουν. Γι’ αυτό φροντίζω να έχω πάντα μαζί μου για να μην το ξεχνάω».

-«Γενικά δεν μαγειρεύω, όμως έχω μάθει να φτιάχνω μόνη μου αυτά που χρειάζομαι για το πρόγραμμά μου, όπως κοτόπουλο, ψητά, σαλάτες, ζυμαρικά ολικής άλεσης κ.λπ. για να τρώω σπιτικό φαγητό».

-«Αφιερώνω χρόνο στη γυμναστική. Όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο πρέπει να φροντίζουμε το σώμα μας για να το κρατήσουμε σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση. Γι’ αυτό και φροντίζω να γυμνάζομαι τακτικά. Δύο φορές την εβδομάδα κάνω callanetics, που εξασκεί όλο το σώμα χωρίς να το καταπονεί. Το πρόγραμμά μου περιλαμβάνει βάρη και κυκλική προπόνηση. Επίσης 2-3 φορές την εβδομάδα κάνω μόνη μου διάδρομο».
Η συμβουλή της

«Κοιμηθείτε! Εκτός από την καλή διατροφή και τη γυμναστική, σημαντικό ρόλο παίζει και ο καλός ύπνος. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κοιμόμαστε βαθιά και αρκετές ώρες σε έναν σωστό χώρο για να ξυπνάμε αναζωογονημένοι. Εξάλλου, η κακή ποιότητα ύπνου αφήνει σημάδια στο δέρμα και στο σώμα μας γενικότερα, αλλά και στην ψυχολογία μας».

Πέμπτη, 2 Αυγούστου 2012

Ξεχάστε τις δίαιτες: Έρχεται νέο άρωμα που αδυνατίζει

Το άρωμα Prends-Moi θα βγει στην κυκλοφορία μέσα στις επόμενες ημέρες και αναμένεται να κάνει θραύση. Κι αυτό όχι γιατί μυρίζει τέλεια, αλλά γιατί βοηθά στο αδυνάτισμα.

Η ιδέα ανήκει στην γαλλική αρωματοποιία Robertet, εκπρόσωπος της οποίας δήλωσε ότι ήδη η λίστα αναμονής για την απόκτηση του αρώματος φτάνει μόνο στη Βρετανία τις 6000 γυναίκες.

Το Prends-Moi, η τιμή του οποίου ανέρχεται στα 42 ευρώ, περιέχει ένα συνδυασμό καφεΐνης, καρνιτίνης και σπιρουλίνας που ενεργοποιεί τα δύο βασικά ένζυμα της λιπόλυσης, βοηθώντας στο αδυνάτισμα, ενώ αυξάνει την παραγωγή β-ενδορφινών στην επιδερμίδα. Αυτές μεταφέρουν ένα μήνυμα ικανοποίησης και πληρότητας στον εγκέφαλο, το οποίο κυριολεκτικά κόβει την όρεξη.

Το άρωμα θα μυρίζει περγαμόντο, μανταρίνι και γκρέιπφρουτ, ενώ για να αποδώσει στο μάξιμουμ, απαιτείται να το φοράς κάθε πρωί, αλλά και όποτε θες να κάνεις κάποια διατροφική ατασθαλία.

Σύμφωνα με το τεστ δοκιμής σε γυναίκες μεταξύ 18 και 70 ετών, οι οποίες δεν έκαναν δίαιτα, το 75% συμφώνησε πως μειώθηκε η τάση τους για τσιμπολόγημα, ενώ το 73% ένιωσε αυτή την αίσθηση ευχαρίστησης που υποσχόταν το άρωμα.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...