Κυριακή, 24 Μαρτίου 2013

ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ Οι τροφές που καταπολεμούν το τοπικό λίπος


Εκτός από τους κοιλιακούς και τη γυμναστική, χρειάζεται να υιοθετήσετε ένα στοχευόμενο πρόγραμμα διατροφής, προκειμένου να εξαφανίσετε τη χαλάρωση και να αποκτήσετε γράμμωση στην κοιλιά.

Μάθετε λοιπόν ποιες είναι οι τροφές με χαμηλή θερμιδική αξία που δρουν ενάντια στο κοιλιακό λίπος.

- Ψωμί ολικής αλέσεως: Οι φυτικές ίνες που περιέχει δρουν λιποδιαλυτικά, αρκεί να μην καταναλώνεται μετά το μεσημεριανό.

- Πεπόνι: Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, το οποίο ρυθμίζει τα επίπεδα νατρίου και καταπολεμά το πρήξιμο.

- Λευκό κρασί: Επιταχύνει την καύση θερμίδων και ενεργοποιεί την περιοχή γύρω από τη μέση.

- Γκρέιπφρουτ: Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και καταπολεμά τις απότομες αυξήσεις της ινσουλίνης, που οδηγούν σε αποθήκευση λίπους.

- Καρύδια: Περιέχουν λιπαρά οξέα Ω-3, τα οποία μειώνουν τα επίπεδα των ορμονών του άγχους, όπως η κορτιζόλη, που συμβάλλουν στην αποθήκευση λίπους.

Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2013

Οι 5 τροφές που μας αδυνατίζουν


Όταν η σωστή διατροφή συνδυάζεται με τη συστηματική άσκηση, τα αποτελέσματα είναι θεαματικά για τη σιλουέτα σας.

Μάθετε λοιπόν ποιες είναι οι πέντε σούπερ τροφές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος εύκολα και γρήγορα.

- Γλυκοπατάτα: Χάρη στο χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και τις καροτενοειδείς ουσίες, εξισορροπεί τα επίπεδα γλυκόζης και τη συνεχή έκκριση ινσουλίνης, που θεωρείται υπεύθυνη για τη συσσώρευση λίπους.

- Ακτινίδιο: Είναι πλούσια πηγή βιταμίνης C, η οποία συμβάλει στο σχηματισμό καρνιτίνης, μιας ουσίας που παρέχει ενέργεια στον οργανισμό. Πολύτιμο φρούτο, το οποίο συστήνεται σε όσους γυμνάζονται.

- Καυτερή πιπεριά ή τσίλι: Η καψαϊκίνη που περιέχει ενεργοποιεί το μεταβολισμό, αυξάνει τις καύσεις και μειώνει την όρεξη.

- Φακές: Είναι πλούσιες σε άμυλο, έναν υδατάνθρακα που ενισχύει τις καύσεις λίπους και συμβάλει στη λιποδιάλυση.

- Κινόα: Είδος δημητριακού που είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη και αμινοξέα. Επιταχύνει το μεταβολισμό και ενισχύει τη μυϊκή μάζα.

Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2013

ΜΠΙΓΙΟΝΣΕ Τα μυστικά της χορτοφαγικής διατροφής της


Beyonce - Concert in Barcelona in 2007
 (Photo credit: Wikipedia)
Διαθέτει ίσως τις πιο ζηλευτές καμπύλες της παγκόσμιας μουσικής σκηνής και δεν είναι λίγες οι φορές που έχει ανακηρυχθεί ως η σταρ με το πιο ποθητό κορμί στον πλανήτη.

Η Μπιγιονσέ (Beyonce) διατηρείται σε φόρμα ακολουθώντας ένα πρόγραμμα μερικής χορτοφαγίας.

“Αποφεύγει το κρέας και καταναλώνει πολλά φρούτα και λαχανικά” εξηγεί ο διατροφολόγος της τραγουδίστριας Μάκρο Μπόργκες (Marco Borges).

Το αγαπημένο της σνακ είναι τα πράσινα μήλα, ενώ δύο φορές την εβδομάδα τρώει χλωρά φασολάκια, το γνωστό λαδερό φαγητό μας.

Όσον αφορά την εκγύμνασή της, προτιμά το τζόκινγκ και τις καρδιαγγειακές ασκήσεις.

Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

ΧΥΜΟΣ ΝΟΝΙ Το "εξωτικό" μυστικό της Μιράντα Κερ για λεπτή σιλουέτα

Λίγοι γνωρίζουν την ύπαρξή του και ακόμα λιγότεροι τις ευεργετικές του ιδιότητες για τον οργανισμό μας. Ο χυμός από το φυτό νόνι θεωρείται μία από τις σούπερ τροφές, γεμάτες από θρεπτικά και αντιοξειδωτικά στοιχεία.

Για το λόγο αυτό, είναι το αγαπημένο διατροφικό "όπλο" της Μιράντα Κερ (Miranda Kerr) για καλλίγραμμη σιλουέτα.

"Τον δοκίμασα πρώτη φορά στα 11 μου χρόνια" ανέφερε ο "άγγελος" της Victoria's Secret στην πρόσφατη συνέντευξή του στην εκπομπή "Good Morning America".

Ο καρπός νονί, πολυνησιακό φρούτο, χαρακτηρίζεται ως το "θαύμα της φύσης". Κι όχι αδίκως...

Αποτελεί πλούσια πηγή μαγνήσιου, έχει αντιοξειδωτική δράση, συμβάλλει στη μείωση της πίεσης, ενισχύει φυσικά το μεταβολισμό, μειώνει την αίσθηση της πείνας, ενώ ενεργεί ευεργετικά στην κυτταρική δομή του κυκλοφορικού συστήματος και στην καλή λειτουργία του εντέρου.

"Προτιμώ να καταναλώνω τέτοιες τροφές σαν το νονί με φυσικά θρεπτικά στοιχεία που αδυνατίζουν, παρά να μετράω θερμίδες και να υποβάλλομαι σε εξαντλητικές δίαιτες" τόνισε η Κερ.

Ιδανικά, ο χυμός Νόνι πρέπει να πίνεται μισή ώρα πριν το πρωινό και μισή ώρα πριν το βραδινό γεύμα.

Τρίτη, 5 Μαρτίου 2013

ΔΙΑΙΤΑ Δυο φορές την εβδομάδα σώζει από τον καρκίνο του στήθους


Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο "Wythenshawe Hospital" της Βρετανίας μια δίαιτα που διαρκεί δυο μέρες την εβδομάδα μειώνει κατά 40% τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου στο στήθος για τις υπέρβαρες γυναίκες.

Η μελέτη πραγματοποιήθηκε σε 100 εθελόντριες που χωρίστηκαν σε δυο ομάδες.

Η πρώτη ομάδα πραγματοποίησε μια δίαιτα όπου κατανάλωναν 650 θερμίδες τη μέρα για δύο μέρες την εβδομάδα και η δεύτερη ομάδα ακολούθησε μια Μεσογειακή δίαιτα με 1500 θερμίδες τη μέρα.

Μετά από 6 μήνες οι επιστήμονες επιβεβαίωσαν πως όλες οι γυναίκες παρουσίαζαν τα ίδια αποτελέσματα:

Οι ορμόνες της λεπτίνης είχαν μειωθεί κατά 40% της ινσουλίνης κατά 25% και μιας φλεγμονώδους πρωτεΐνης κατά 15%.

Και οι τρεις συνδέονται με τον καρκίνο του στήθους.

Η μεσοβδόμαδη δίαιτα αποδείχθηκε πως αποτελεί μια εναλλακτική στην συμβατική δίαιτα που μπορεί να βοηθάει στο να χάσουμε κιλά αλλά και να μειώσουμε πρακτικά τον κίνδυνο για εμφάνιση καρκίνου στο στήθος...

Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 4 Μαρτίου 2013

Τέλος στις δίαιτες: Έρχεται το πηρούνι που μετράει τις μπουκιές!


Λύση σε όσους προσπαθούν να χάσουν κιλά και δεν τα καταφέρνουν με τις δίαιτες υπόσχεται να δώσει το HAPIfork, το οποίο μετράει τις μπουκιές, το χρόνο που μασάμε, αλλά και τη διάρκεια του γεύματος.

Το ηλεκτρονικό πηρούνι, είναι γεμάτο αισθητήρες, οι οποίοι μετράνε τις φορές που φέρνουμε το πηρούνι στο στόμα ανά λεπτό αλλά και τα διαλείμματα μεταξύ μπουκιών και πόσο χρόνο μας παίρνει να τελειώσουμε το γεύμα.

Αξίζει βέβαια να σημειωθεί ότι στην περίπτωση που «καταβροχθίζετε» το γεύμα σας με μεγάλες ταχύτητες αυτό δονείται και αναβοσβήνει ένα φακό που έχει ενσωματωμένο.

Το «έξυπνο πηρούνι» θα κοστίζει περίπου 100 δολάρια ή περίπου 76 ευρώ και θα συνοδεύεται από λογισμικό που δίνει στον κάτοχό του τη δυνατότητα να κρατάει διατροφικό αρχείο στον υπολογιστή του.


newsbomb.gr

Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013

ΔΙΑΙΤΑ Οι τέσσερις "χρυσοί" κανόνες


Τις περισσότερες φορές όταν αποφασίζουμε να ξεκινήσουμε ένα πρόγραμμα διατροφής για απώλεια βάρους, δεν γνωρίζουμε τι πρέπει και τι δεν πρέπει να καταναλώνουμε.

Συγκεντρώσαμε τους τέσσερις βασικούς κανόνες, που αν τους τηρήσετε θα σας βοηθήσουν να χάσετε γρήγορα κιλά και να αποκτήσετε τη σιλουέτα των ονείρων σας.

- Περιορίστε το αλάτι: Στα γεύματα που μαγειρεύετε στο σπίτι είναι εύκολο να ελέγξετε την ποσότητά του. Ωστόσο, μεγάλες ποσότητες αλατιού κρύβονται στα τυποποιημένα προϊόντα. Γι΄αυτό πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί.

- Προσοχή στα προϊόντα "χωρίς ζάχαρη": Συνήθως περιέχουν σιρόπι γλυκόζης που θεωρείται επίσης επιβαρυντικό.

- Πείτε "ναι" στο ψωμί ολικής άλεσης: Προτιμήστε να καταναλώνετε ψωμί και προϊόντα δημητριακών όπου το σιτάρι ολικής άλεσης βρίσκεται πρώτο στη λίστα των συστατικών.

- Μην καταναλώνετε προϊόντα με trans - λιπαρά: Πρόκειται για τα υδρογονωμένα λίπη, που έχουν υποστεί τεχνική επεξεργασία (υδρογόνωση) ώστε από υγρή μορφή (έλαιο) να αποκτήσουν ημι-στερεά ή στερεά μορφή. Χρησιμοποιούνται ευρέως σε τυποποιημένα προϊόντα, όπως αρτοσκευάσματα και γλυκά, κέικ, κρουασάν, αλλά και σε εστιατόρια για λόγους οικονομίας, και είναι άκρως επικίνδυνα για την υγεία μας.

Σάββατο, 2 Μαρτίου 2013

Λουδάρος: "Παραλίγο να πεθάνω από τις δίαιτες"


Συνέντευξη στην εκπομπή Joy και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο παραχώρησε ο Αντώνης Λουδάρος. Ο ηθοποιός μίλησε για το σώμα και τα περιττά κιλά με τα οποία παλεύει τα περισσότερα χρόνια της ζωής του.
"Γεννήθηκα 6.650 γραμμάρια! Η είδηση της γέννησης ενός τόσο μεγάλου μωρού ήταν είδηση σε ραδιόφωνο και τηλεόραση. Είχα χορηγό παιδικού γάλακτος τον πρώτο χρόνο της ζωής μου. Ήμουν παιδί- μαμούθ, σαν έξι μηνών. Η αδερφή μου, μου έχει πει πως ντρεπόντουσαν να με πάρουν από το μαιευτήριο. Τα παιδιά στο σχολείο με φώναζαν "Οβελίξ"", εξηγεί ο ηθοποιός.
"Έχω δώσει μεγάλη μάχη με τα κιλά, η οποία δεν θα τελείωσει ποτέ. Έχω κάνει διάφορες αηδίες. Έχω κάνει ακραία πράγματα, έχω μείνει μόνο με υγρά, πράγματα που μπορεί να σε πάνε στο θάνατο! Ήμουν 24- 25 και μου έπεφταν τα μαλλιά από τις τάχα μου δήθεν δίαιτες", παραδέχεται.

ΧΡΟΝΟΔΙΑΙΤΑ Τι είναι και ποια τα οφέλη της


Για να χάσουμε κιλά δεν είναι πάντα απαραίτητο να μειώσουμε δραστικά την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνουμε.

Το ιδανικό παράδειγμα είναι η χρονοδίαιτα, που ακολουθώντας την αρκεί να ακολουθούμε το βιολογικό μας ρολόι και να τρώμε το κατάλληλο φαγητό την κατάλληλη ώρα.

Πρόκειται για ένα διατροφικό καθεστώς που χρησιμοποιεί την βιολογική ώρα και προβλέπει την χρήση τροφίμων με βάση την κάθε στιγμή της μέρας.

Σύμφωνα με την συγκεκριμένη δίαιτα, κάθε ώρα που τρώμε μια συγκεκριμένη τροφή, μπορούμε να το βρούμε μπροστά μας σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, στην σιλουέτα μας.

Αυτό συμβαίνει μέσω μιας ορμονικής ισορροπίας που πραγματοποιείται με έναν πολύπλοκο μηχανισμό και έχει να κάνει με τις ορμόνες που βρίσκονται στον οργανισμό μας κάθε στιγμή της μέρας μας.

Είναι η ιδανική δίαιτα για να χάσουμε 2 με 3 κιλά σε 15 μέρες και ένα κιλό για κάθε επόμενη εβδομάδα που την συνεχίζουμε.

Κατά την διάρκεια της μέρας με την χρονοδίαιτα τρώμε 3 βασικά πιάτα και επιπλέον ένα σκνακ κατά την διάρκεια του κάθε πρωινού μας.

Προσλαμβάνουμε ημερησίως μέσω των τροφών που καταναλώνουμε περίπου 1200 θερμίδες.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...