Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2014

Η διατροφική πλάνη της αποτοξίνωσης


Ο όρος «αποτοξίνωση», είναι ελκυστικός στη γλώσσα του μάρκετινγκ, και γι’ αυτό έχει αποτελέσει πολλές φορές το δόλωμα για όσους θέλουν να έχουν μια θεαματική απώλεια βάρους...

ειδικά μετά από μια περίοδο «κακής» ποιοτικά διατροφής.




Ποια είναι όμως η επιστημονική τεκμηρίωση για την έννοια της αποτοξίνωσης και πως έχει συσχετιστεί με το αδυνάτισμα και την υγεία;

Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2014

5 αλήθειες στα αιώνια ερωτήματα για τα κιλά που μας ταλαιπωρούν

Η παραπληροφόρηση βρίσκει πρόσφορο έδαφος στον τομέα της απώλειας κιλών...

Λίγο η απόγνωση, λίγο η ανυπομονησία και πολύς ο χρόνος που σκεφτόμαστε να προσπαθήσουμε ή επιχειρούμε να χάσουμε κιλά, έχει κάνει τους μύθους γύρω από τις διάφορες επιλογές για την απώλεια βάρους να κυριαρχούν.


Ως εδώ και μη παρέκει λοιπόν. Οι απαντήσεις που ακολουθούν βάζουν ένα οριστικό τέλος σε αυτήν την παράνοια.

Μειώστε το λίπος σας με 5 κινήσεις!


Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και μειώστε το λίπος σας με 5 απλές κινήσεις!



Καταναλώνετε καθημερινά 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών (γάλα, γιαούρτι, τυρί): οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο και γαλακτοκομικά μειώνουν τη 
συσσώρευση λιποκυττάρων και ταυτόχρονα επιταχύνουν τη διάσπαση λίπους (λιπόλυση). Συγκεκριμένα, όταν η πρόσληψη ασβεστίου από την τροφή είναι υψηλή, αυξάνεται η συγκέντρωσή του στο αίμα με αποτέλεσμα να μειώνεται η έκκριση της ορμόνης καλσιτονίνης, η οποία αυξάνει την αποθήκευση λιπών (τριγλυκεριδίων) στο λιπώδη ιστό. Το γεγονός αυτό έχει ως αποτέλεσμα την επιτάχυνση της διάσπασης των λιπών.

Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2014

Αυτή είναι η διατροφή της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου!

Σύμφωνα και με δημοσίευμα του περιοδικού "Like" ακολουθεί μια ισορροπημένη διατροφή και μια τυπική μέρα της περιλαμβάνει:


για πρωινό γάλα με 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι και μια κουταλιά της σούπας δημητριακά ή ομελέτα, γιαούρτι με φρούτο ή φρυγανιά με μέλι.

Για επίπεδη κοιλιά: Ποιες τροφές να προτιμάτε και ποιες να αποφεύγετε

Κοιλιά-πέτρα. Και ποιος από εμάς δε θα ήθελε να διαθέτει επίπεδη κοιλιά! Για να το πετύχετε όμως θα πρέπει να κάνετε το γυμναστήριο αγαπημένο σας φίλο, τις ασκήσεις κοιλιακών κολλητούς σας, καθώς και να βελτιώσετε τη διατροφή σας.


Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τροφές που μπορούν να σταθούν σύμμαχοί σας στον αγώνα σας κατά του κοιλιακού λίπους. Πάμε να τις δούμε:

Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2014

Πόσα κιλά επιτρέπεται να πάρεις στην εγκυμοσύνη; - Απαντήσεις από ειδικούς

Μόλις έμεινα έγκυος και έχω ήδη ανησυχήσει για τα κιλά. Έχω ύψος 1,70 και ζυγίζω 65 κιλά. Ακούω πολλές διαφορετικές απόψεις σχετικά με το πόσα κιλά είναι φυσιολογικό να πάρει κανείς στην εγκυμοσύνη και έχω μπερδευτεί. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε;


Το βάρος που θα πάρει μια γυναίκα στη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, είναι ένας από τους παράγοντες που την γεμίζουν άγχος και ανησυχία. Πόσα κιλά πρέπει να πάρει; Θα τα χάσει μετά τον τοκετό; Αν πάρει πολλά, θα πάθει κάτι το μωρό;

Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου 2014

Φαίη Σκορδά: Η μυστική διατροφή της κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης

Η Φαίη Σκορδά προσέχει γενικά την διατροφή της όμως τώρα που είναι έγκυος στο δεύτερο παιδάκι της έχει και έναν λόγο παραπάνω.


Η παρουσιάστρια στην πρώτη της εγκυμοσύνη είχε πάρει 25 κιλά και αυτό δεν θέλει να επαναληφθεί και στην δεύτερη.  

Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

Χάστε τα 4 περιττά κιλά σε 2 εβδομάδες με μια λογική και ευχάριστη δίαιτα!‏

Ο διαιτολόγος-διατροφολόγος Ευμένης Καραφυλλίδης προτείνει ένα μενού στο elle.gr συνδυαστικά με στρατηγικές που θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από το βάρος που πήρατε το προηγούμενο διάστημα.

Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου 2014

Ελένη Μενεγάκη: Αυτή τη δίαιτα ακολουθεί μετά τις γιορτές

Η Ελένη Mενεγάκη έφαγε στις γιορτές, όπως αποκάλυψε και στην εκπομπή της και τώρα έχει μπει σε πρόγραμμα!


Τις μέρες των γιορτών, όμως, που έλειπε στις Μαλδίβες... ξέφυγε! Πήρε 2,5 κιλά επειδή άφησε τον εαυτό της ελεύθερο να απολαύσει όλα τα αγαπημένα της γλυκά αλλά και το πλούσιο φαγητό χωρίς καμία ιδιαίτερη δέσμευση. Έτσι, λοιπόν, τώρα η παρουσιάστρια έχει ξεκινήσει δίαιτα λέγοντας στους φίλους της: 

Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

Οι τέσσερις τροφές που δεν πρέπει να ξαναβάλουμε στο τραπέζι μας -Το μόνο που κάνουν είναι να μας παχαίνουν

Υπάρχουν κάποιες τροφές, που καταναλώνονται κατά κόρον, είναι νόστιμες, δεν λείπουν από κανένα τραπέζι αλλά ... είναι οι μεγαλύτεροι υπονομευετές της προσπάθειας για απώλεια βάρους ή έστω διατήρησης της σιλουέτας.

Πως θα επανέλθω στη διατροφή μου μετά τις γιορτές;

Οι γιορτές πέρασαν και στους περισσότερους έφεραν μία αποδιοργάνωση στο πρόγραμμα αλλά και στην διατροφή τους. 


Η αλλαγή στην καθημερινότητα, η αφθονία των γλυκών, η κατανάλωση φαγητών πιο βαριά μαγειρεμένων αλλά και του αλκοόλ, πολλές φορές επιφέρει και μία αύξηση του βάρους, άλλες φορές μεγαλύτερη και άλλες μικρότερη. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι η ένδειξη της ζυγαριάς αμέσως μετά τις γιορτές δεν είναι αντιπροσωπευτική.

Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου 2014

Δείτε πώς διατηρεί η Καινούργιου αυτό το κορμί!

Αναμφισβήτητα η Κατερίνα Καινούργιου διαθέτει ένα από τα πιο καλλίγραμμα και σέξι κορμιά της Ελληνικής showbiz!

 

H παρουσιάστρια εκτός από pilates και διάδρομο που κάνει καθημερινά, ώστε να διατηρεί την σιλουέτα της, ακολουθεί κι ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής αποφεύγοντας τα λιπαρά και τις πολλές θερμίδες! Όταν όμως έχει πάρει κάνα δυο κιλάκια ακολουθεί την παρακάτω δίαιτα!

Παρασκευή, 3 Ιανουαρίου 2014

Αρχίσατε δίαιτα;;; Ορίστε μερικά tips για να μην ...ξεφεύγετε!!!

Συνήθως με την έλευση του νέου χρόνου βάζουμε στόχους να διορθώσουμε ή να αλλάξουμε διάφορες καταστάσεις τόσο στο προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.


Ο πιο συχνός προγραμματισμός που θέτουμε  είναι να χάσουμε τα κιλά που έχουμε πάρει ή των γιορτών ή όλης της χρονιάς.Ακολουθήστε τις  συμβουλές που  δίνουν οι επιστήμονες του  Πανελλήνιου Σύλλογου διαιτολόγων  και το 2014 μπορεί να  είστε ένα χρόνο μεγαλύτεροι αλλά σίγουρα πιο υγιείς.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...