Κυριακή, 17 Οκτωβρίου 2010

Συμβουλές διατροφής που θα σας κάνουν να τα ... χάσετε

Γνωρίζουμε όλοι ότι προκειμένου να χάσουμε βάρος πρέπει να τρώμε λιγότερο και να γυμναζόμαστε περισσότερο...

όμως έρευνα δείχνει ότι υπάρχουν και κάποια «κόλπα» που μας βοηθούν όταν πρόκειται να χάσουμε κιλά. Βρετανοί διατροφολόγοι παρουσίασαν πρόσφατα ενδεδειγμένες συμβουλές διατροφής που θα σας κάνουν να… τα χάσετε ξεγελώντας τον εαυτό σας!

1. Γελάστε! Είναι αποδεδειγμένο ότι θα κάψετε θερμίδες. Αν ξεκαρδιστείτε στα γέλια για 10-15 λεπτά την ημέρα, αυξάνεται η εβδομαδιαία κατανάλωση ενέργειας έως και 280 θερμίδες.

2. Οι άνθρωποι που κάνουν βελονισμό μία φορά την εβδομάδα μπορούν να χάσουν επιπλέον 4,5 κιλά σε τρεις μήνες. Εφαρμόζοντας βελονισμό σε ειδικά σημεία πίεσης είναι πιθανόν να προκαλέσουμε ηλεκτρικούς παλμούς που καταστέλλουν - δηλαδή κόβουν- την όρεξη.

3. «Καλύψτε» με...
κανέλα το γιαούρτι σας κάθε μέρα για να κάψετε λίπος. Η κανέλα ενισχύει τον μεταβολισμό σας. Μισό κουταλάκι του γλυκού την ημέρα είναι αρκετό για να κάψετε ένα επιπλέον κιλό τον μήνα.

4. Πάρτε το μεσημεριανό σας μακριά από το γραφείο. Θα καταναλώσετε 250 λιγότερες θερμίδες σε μία ημέρα από εκείνες που καταναλώνετε όταν τρώτε καθώς εργάζεστε.

5. Ενα ποτήρι χυμός καρότου ημερησίως θα σας βοηθήσει να χάσετε 2 κιλά σε 12 εβδομάδες, καθώς περιέχει άφθονες φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά που συμβάλλουν στην καύση του λίπους.

6. Για να κάψετε περισσότερες θερμίδες, να ακούτε μουσική που σας δίνει ρυθμό κατά τη διάρκεια της προπόνησής σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να κάνετε πιο ευχάριστα τις ασκήσεις σας και θα διώξει μακριά την κούραση.

7. Μην ασκείστε μόνοι. Η άσκηση με φίλους θα βοηθήσει να χάσετε κατά 1/3 περισσότερο βάρος από ό,τι αν πάτε μόνοι σας στο γυμναστήριο ή κάνετε jogging. Οταν ασκείστε μαζί με άλλους, διατηρείτε τα κίνητρα για να συνεχίσετε και επωφελείστε από την αμοιβαία ενθάρρυνση.

8. Φάτε κόκκινες πιπεριές! Η χημική ουσία που τους δίνει την ιδιαίτερη γεύση τους ενισχύει κατά 25% τον μεταβολικό ρυθμό.

9. Τρώτε τρία σνακ 250 θερμίδων πλούσια σε πρωτεΐνες την ημέρα ανάμεσα στα γεύματα. Για παράδειγμα, ένα κομμένο σε φέτες στήθος κοτόπουλου ή 185γραμ. τόνου σε νερό και τραγανό ψωμί με μαγιονέζα με χαμηλά λιπαρά. Οσοι το κάνουν έχουν 30% περισσότερες πιθανότητες να χάσουν βάρος.

10. Να κλείνετε την τηλεόρασή σας όταν τρώτε, γιατί σας αποσπάει την προσοχή και δεν σταματάτε, ακόμη και όταν έχετε χορτάσει. Με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγετε τα 3,5 κιλά που κάθε χρόνο παίρνουν όσοι τρώνε μπροστά στην TV!

11. Φάτε ανανά. Δεν είναι μόνο ένα καλό σνακ για να προκαλέσει τον μεταβολισμό σας, αλλά επιπλέον περιέχει bromolina, η οποία βοηθά στην αποδόμηση των πρωτεϊνών.

12. Εάν αυτό που τρώτε δεν μεγάλωσε στο χώμα, δεν περπατούσε ή δεν κολυμπούσε, αποφύγετέ το. Με άλλα λόγια, να προτιμάτε όσο γίνεται περισσότερο τρόφιμα που δεν έχουν υποστεί επεξεργασία. Τα επεξεργασμένα περιέχουν πολλά πρόσθετα, λίπη, ζάχαρη και αλάτι.


ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Κόκκινο κρασί στην υγειά σας
Ενα ποτήρι κόκκινο κρασί καθημερινά μπορεί να σταματήσει την εναπόθεση λίπους, ειδικά γύρω από την κοιλιά σας. Οι ευεργετικές δράσεις του κρασιού και δη της ουσίας ρεσβετατρόλης είναι πλέον γνωστές. Μελέτες παγκοσμίως υποστηρίζουν ότι το κόκκινο κρασί σε μικρή ποσότητα αποτελεί ασπίδα για τα άτομα που έχουν προδιάθεση για διαβήτη και προστατεύει την υγεία μας από πολλές άλλες σύγχρονες ασθένειες.

espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...