Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2011

Δίαιτα για την παραλία: χάστε 4 κιλά σε δύο εβδομάδες!

Αν θέλετε να βγείτε στην παραλία χωρίς να κρύβετε το σώμα σας με το παρεό ή με την πετσέτα κάντε τη δίαιτα που σας προτείνω για να χάσετε έως και 4 κιλά σε δύο εβδομάδες και φροντίστε να κάνετε τιςσωστές διατροφικές επιλογές στις διακοπές σας για να παραμείνετε στα κιλά σας.

Προτεινόμενο πρόγραμμα για απώλεια βάρους
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε υγιείς ενήλικες. Αν έχετε κάποια πάθηση ή είστε ανήλικοι απευθυνθείτε σε ειδικό. Μπορείτε να το ακολουθήσετε μέχρι δύο εβδομάδες και όχι περισσότερο. Ελεύθερα μπορείτε να προσθέσετε ξίδι, λεμόνι και καρυκεύματα στα τρόφιμα. Μπορείτε, επίσης, να πιείτε καφέ ή τσάι ή άλλα αφεψήματα σκέτα αρκεί να περιοριστείτε σε ένα την ημέρα.

Για πρωινό
1 ομελέτα με 2 ασπράδια αυγών με light τυρί 30 γραμμ. και φρούτα (4 για γυναίκες και 6 για άντρες). Αν επιλέξετε κεράσια: 30 για γυναίκες, 40 για άντρες.

Για δεκατιανό
1 γιαούρτι

Για μεσημεριανό
1 ψητό στήθος κοτόπουλου και μία μεγάλη σαλάτα εποχής, 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο με ξίδι, ροδάκινα (3 για γυναίκες και 5 για άντρες)

Για απογευματινό
1 ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα

Για δείπνο
Μία μερίδα ψητό ψάρι (όσο η μισή παλάμη του χεριού σας), 1 βαθύ πιάτο αγγουροσαλάτα με μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο με ξίδι, μία μερίδα πεπόνι ή καρπούζι ή 20 κεράσια.

Τι να φάτε στην παραλία
Φροντίστε να πίνετε αρκετό νερό για να μην αφυδατώσετε τον οργανισμό σας. Διαφορετικά μπορείτε να πιείτε κρύο πράσινο τσάι ή νερό με κομματάκια λεμονιού. Για σνακ προτιμήστε 3 κράκερ ή 2 κριτσίνια ή μία μπάρα δημητριακών, ή 2 φρούτα ή 1τόστ. Αν επιθυμήσετε ένα παγωτό προτιμήστε μία μπάλα σορμπέ ή γρανίτα, αν θέλετε γλυκό 1 κομματάκι μαύρη σοκολάτα ή 1 λουκουμάκι ή λίγο γλυκό του κουταλιού ή ένα «υποβρύχιο».

Το μυστικό
Από το να κάθεστε ώρες ολόκληρες στην ξαπλώστρα, ασκήστε το σώμα σας με ρακέτες ή beach volley ή κολυμπήστε. Έρευνα από το Ινστιτούτο Καρολίνσκα έδειξε ότι η σωματική άσκηση προκαλεί τη δημιουργία νέων εγκεφαλικών κυττάρων και επομένως σας κάνει, εκτός από πιο αδύνατους και πιο έξυπνους

omorfamistika.gr

Τρίτη, 28 Ιουνίου 2011

Νερό για αδυνάτισμα!

Πας διακοπές κι επιστρέφεις με επιπλέον εμπειρίες, αλλά κι επιπλέον κιλά, τα οποία κάθε χρόνο είναι ολοένα και πιο δύσκολο να χάσεις.

Υπάρχει άλλη λύση εκτός από αυτήν της λιμοκτονίας κατά τη διάρκεια των διακοπών; Το νερό.

Είναι γνωστό ότι η αίσθηση της πείνας και η ανάγκη τού να αισθάνεσαι χορτασμένος είναι αυτό που σε κάνει να παίρνεις επικίνδυνες διατροφικές αποφάσεις στη διάρκεια των διακοπών.

Η λύση βρίσκεται στο πολυτιμότερο αγαθό που έχει να προσφέρει η φύση. Το σώμα αποτελείται περίπου κατά 50%-70% από νερό. Δεν αποθηκεύεται στον οργανισμό και γι' αυτόν το λόγο χρειάζεται να το αναπληρώνεις συνεχώς.

Το νερό λαμβάνει μέρος σε όλες τις λειτουργίες του οργανισμού και γι' αυτό είναι τόσο απαραίτητο. Εχει, όμως, κι άλλο ένα χαρακτηριστικό που σου κόβει την πείνα: δίνει όγκο στα φαγητά. Οσο πιο ογκώδης είναι η τροφή τόσο πιο πολύ χορταίνεις.
Επιπλέον, οι τροφές που περιέχουν πολύ νερό, κατά κανόνα περιέχουν λίγες θερμίδες. Οπότε, και χορταίνεις, και δεν καταναλώνεις και πολλές θερμίδες.
Ερευνες έχουν δείξει ότι άτομα που καταναλώνουν τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό έχουν χαμηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος και μικρότερη περιφέρεια μέσης - αυτό δηλαδή που χρειάζεσαι στις φετινές διακοπές σου.

Φέτος λοιπόν μην πάρεις μαζί σου στις διακοπές τη λίστα με τους απαγορευμένους καρπούς, αρκεί να καταναλώνεις μπόλικο νερό μέσω τροφών και ποτών. Με αυτήν τη στρατηγική μπορεί και να γυρίσεις από τις διακοπές με μερικά κιλά λιγότερα.

http://fe-mail.gr/

ΒΙΝΤΕΟ: H δίαιτα της Κέλλυς Κελεκίδου!

Κυριακή, 26 Ιουνίου 2011

Γωγώ Μαστροκώστα: Πως διατηρεί τη σιλουέτα της;


Γωγώ Μαστροκώστα: Πως διατηρεί τη σιλουέτα της;Τα καλά, όπως και τα ωραία κορμιά, κόποις κτώνται! 

Τι «κόπους» λοιπόν κάνει η Γωγώ Μαστροκώστα προκειμένου να διατηρεί τη γραμμή της; 

Τα γλυκά τα αναψυκτικά και το αλκοόλ είναι άγνωστε λέξεις στο διατροφικό λεξιλόγιό της Γωγώς Μαστροκώστα, αφού θεωρεί ιδανικά για εκείνη του φυσικούς χυμούς και το νερό.

Στα must της διατροφής της συγκαταλέγονται το πλούσιο πρωινό, το ψάρι και τα λαχανικά.

Τρίτη, 21 Ιουνίου 2011

Η κρητική κουζίνα... ταξιδεύει στην Ευρώπη

Σε όλη την Ευρώπη θα "ταξιδέψει" η κρητική κουζίνα μέσα από την παραγωγή Βρετανικού τηλεοπτικού δικτύου που βρίσκεται στα Χανιά στο πλαίσιο της προσπάθειας του δήμου για την προβολή του γαστρονομικού τουρισμού.

Ο διάσημος σεφ James Martin βρίσκεται από χθες επί κρητικού εδάφους. Το πρωί επισκέφθηκε τη δημοτική αγορά και διάλεξε τα πιο φρέσκα λαχανικά και χόρτα. Στη συνέχεια κατέβηκε στο ενετικό λιμάνι και προμηθεύτηκε ολοζώντανα ψάρια από ένα καΐκι, προκειμένου να μαγειρέψει μια παραδοσιακή κακαβιά, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Κυριακή, 19 Ιουνίου 2011

VIDEO:Δίαιτα αποτοξίνωση από την Ελένη Πετρουλάκη

 

Νερό ο απαραίτητος καλοκαιρινός σύντροφος

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, όταν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος είναι αρκετά υψηλή χάνουμε μεγαλύτερες ποσότητες νερού, μέσω του ιδρώτα...
Αν δεν καταφέρουμε να προσλάβουμε ικανοποιητική ποσότητα υγρών, το σώμα μας δεν μπορεί να κατεβάσει τη θερμοκρασία του και αυτόματα εμφανίζεται ο κίνδυνος της αφυδάτωσης.

Η ήπια αφυδάτωση συνοδεύεται αρχικά από συμπτώματα δίψας, πονοκέφαλο, αδυναμία. Σταδιακά επιδεινώνεται και αρχίζει να εμφανίζεται ξηροστομία, ολιγουρία ή ανουρία, νωθρότητα, συμπτώματα ξηρότητας στο δέρμα. Όταν κάποιος αρχίσει να αισθάνεται κουρασμένος και ληθαργικός, ενώ έχει εκτεθεί σε υψηλές θερμοκρασίες, θα πρέπει σίγουρα να σκεφτεί και το θέμα της πρόσληψης υγρών. Η αφυδάτωση συνοδεύεται κυρίως από διαταραχές στους ηλεκτρολύτες και στην οξεοβασική ισορροπία του σώματος, λόγω των αλλαγών που συντελούνται κυρίως στις συγκεντρώσεις νατρίου και καλίου, στοιχείο που επηρεάζει άμεσα τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

Οι νέες συστάσεις για την επαρκή ενυδάτωση από το Ινστιτούτο Ιατρικής της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών (Dietary Reference Intakes for Water, Potassium, Sodium, Chloride, and Sulfate. Institute of Medicine) ορίζουν για σωστή ενυδάτωση, κατανάλωση για τις γυναίκες τουλάχιστον 9 μερίδες υγρών την ημέρα και για τους άνδρες 13 (η μερίδα αντιστοιχεί σε 250 ml).

Οι τιμές αναφοράς που περιλαμβάνονται στη σύσταση ισχύουν μόνο για τις συνθήκες της μέτριας θερμοκρασία του περιβάλλοντος και μέτρια επίπεδα φυσικής δραστηριότητας. Εννοείται πως τώρα το καλοκαίρι, που οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, καθίστανται οι συστάσεις αυτές περιορισμένες και επιβάλλεται ακόμα μεγαλύτερη πρόσληψη υγρών


enet.gr

Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011

Κάψτε θερμίδες με Aqua aerobic!

Η αερόβια υδρογυμναστική (αqua aerobic) είναι ό,τι πρέπει τώρα που ο καιρός ζεσταίνει. Μέσα στο νερό μπορείτε να αθληθείτε χωρίς να επιβαρύνετε οστά, αρθρώσεις, συνδέσμους και...

μύες αποφεύγοντας έτσι πιθανούς τραυματισμούς. Το καλύτερο σας το άφησα για το τέλος: θα αδυνατίσετε διασκεδαστικά και… δροσερά.

Τι είναι

Ένα πρόγραμμα αερόβιας άσκησης μέσα στο νερό που δίνει τη δυνατότητα στο σώμα σας να αποκομίσει τα μέγιστα δυνατά οφέλη με το λιγότερο δυνατό κόπο. Αυτό επιτυγχάνεται κυρίως λογω της άνωσης του νερού, κάτι που σας επιτρέπει περισσότερες επαναλήψεις, δίχως να νιώθετε κούραση.

Τι κάνει

Βελτιώνει τη στάση του σώματος χωρίς να επιβαρύνει το μυοσκελετικό σύστημα και τις αρθρώσεις.

Αυξάνει την καρδιοαναπνευστική σας ικανότητα.

Καίει λίπος βοηθώντας στην απώλεια πόντων.

Συσφίγγει στα «δύσκολα» σημεία.

Μειώνει την κυτταρίτιδα με τη βοήθεια της υδροστατικής πίεσης του νερού κάνοντας μασάζ.

Αυξάνει τη μυϊκή μάζα.

Βελτιώνει την ευλυγισία και την ελαστικότητα.

Ωφελεί ορθοπεδικά και κυκλοφοριακά προβλήματα, όπως κιρσοί, φλεβίτιδα.

Βελτιώνει το κυκλοφορικό.

Συμβάλλει στην τόνωση του μυϊκού συστήματος (άνω και κάτω άκρων πλάτης, στήθους, κοιλιακών και ραχιαίων).

Προλαμβάνει την οστεοπόρωση και την ρευματοειδή αρθρίτιδα.

Βοηθά στην ψυχοσωματική χαλάρωση.

Αμβλύνει τους μυϊκούς πόνους της μέσης.


Τι περιλαμβάνει

Προθέρμανση: Για περίπου 2-3 λεπτά κάνετε μέσα στο νερό βάδιμα, τζόγκινγκ και αναρρίχηση.

Κύριο πρόγραμμα: Διαρκεί από 20-40 λεπτά, χωρίζεται σε δύο στάδια και έχει ως στόχο τη βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής αντοχής και την απώλεια λίπους.

Μυϊκή ενδυνάμωση: Πρόκειται για ασκήσεις δυναμικής, με ειδικά όργανα αντίστασης.

Αποθεραπεία: Κάνετε για 3 λεπτά αργές κινήσεις και μερικές διατατικές ασκήσεις.

Κάθε πότε

Το aqua aerobic για να είναι αποτελεσματικό θα πρέπει να πραγματοποιείται τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, να έχει διάρκεια 30-45 λεπτά και ένταση περίπου 50-65% της μέγιστης προβλεπόμενης καρδιακής συχνότητας.

Θα χρειαστείτε εξοπλισμό

Σωσίβιο και ζώνη (aqua belt): Για να κρατάει το σώμα στην επιφάνεια του νερού, να γυμνάσετε συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες και να ευθυγραμμίσετε την σπονδυλική σας στήλη.

Αλτηράκια για τα χέρια: Φτιαγμένα από ειδικό αφρολέξ θα σας βοηθήσουν στις ασκήσεις ενδυνάμωσης του πάνω μέρους του σώματος.

Γάντια: Τα δάχτυλα είναι ενωμένα μεταξύ τους για πρόσθετη αντίσταση στις ασκήσεις που γυμνάζουν το πάνω μέρος του σώματος.

Noodle: Κυλινδρικό όργανο από αφρολέξ για ασκήσεις κοιλιακών, στήθους, πλάτης.

Το μυστικό

Αναζητήστε γυμναστήρια και κολυμβητήρια που προσφέρουν aqua aerobic. Για τη χρήση της πισίνας θα σας ζητήσουν να προσκομίσετε πιστοποιητικά υγείας από παθολόγο ή καρδιολόγο καθώς και από δερματολόγο


omorfamistika.gr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...