Παρασκευή, 3 Αυγούστου 2012

Η διατροφή της Ναταλίας Γερμανού - Μάθετε πως κέρδισε τη μάχη με τη ζυγαριά

Είναι μια από τις πιο «ανθεκτικές» παρουσίες στον χώρο της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου και της μουσικής. Όχι άδικα, αφού χρόνια τώρα έχει δουλέψει και εξακολουθεί να δουλεύει σκληρά και με πολλή αγάπη γι’ αυτό που κάνει. Παράλληλα όμως... δεν παραμελεί το σώμα της, γιατί όποτε το έκανε είχε επιπτώσεις τις οποίες φρόντιζε να αντιμετωπίζει κατάλληλα.

«Άργησα να μάθω να τρώω σωστά»

«Μέχρι τα είκοσι πέντε περίπου είχα τον τέλειο μεταβολισμό, πράγμα που μου επέτρεπε να κάνω απίστευτα διατροφικά λάθη. Έτρωγα οτιδήποτε κυκλοφορούσε σε junk food, αλλά δεν έπαιρνα γραμμάριο. Γύρω στα είκοσι έξι όμως έγινε η ζημιά. Ο μεταβολισμός μου κόλλησε και οι κακές μου συνήθειες έκαναν ορατές τις επιπτώσεις τους στο σώμα μου. Ξαφνικά έβλεπα ότι έπαιρνα βάρος και δεν μπορούσα να το χάσω με τίποτα. Οπότε πέρασα στο άλλο άκρο και ξεκίνησα να δοκιμάζω διάφορες δίαιτες μόνη μου. Αυτό, φυσικά, είχε πολλές συνέπειες, αφού το βάρος μου ανεβοκατέβαινε ανεξέλεγκτα σαν ασανσέρ. Κι εκεί που έχανα μερικά κιλά, τα ξαναέπαιρνα και ίσως και με το παραπάνω γιατί προσπαθούσα να τα χάσω με τον λάθος τρόπο».
«Δεν στερούμαι τίποτα»

«Μετά τις αποτυχημένες μου προσπάθειες να χάσω το βάρος που ήθελα μόνη μου, αποφάσισα να καταφύγω σε ειδικό και να σταματήσω τις αυτοσχέδιες δίαιτες τύπου 70 γραμμ. μοσχάρι και δύο φύλλα μαρούλι, που όχι μόνο δεν με βοηθούσαν να χάσω τα κιλά που ήθελα, αλλά με εξαντλούσαν και μου προκαλούσαν και ζαλάδες, ημικρανίες και άλλα προβλήματα. Και τότε όντως είδα αποτέλεσμα.

Έτσι, πλέον έχω βγάλει τη λέξη «δίαιτα» από τη ζωή μου και την έχω αντικαταστήσει με σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Προσέχω βέβαια, αλλά δεν στερούμαι τίποτα και επιπλέον νιώθω καλά».
-«Φροντίζω μία φορά την εβδομάδα, εφόσον έχω όρεξη, να ενδίδω σε ατασθαλίες. Έτσι, μπορεί όλες τις υπόλοιπες ημέρες να προσέχω, αλλά αυτή τη μία μέρα θα φάω ό,τι μου αρέσει, είτε αυτό είναι πίτσα είτε τηγανητές πατάτες είτε καρμπονάρα ή κάποιο γλυκό. Αυτό με βοηθάει να νιώθω ότι δεν στερούμαι ενώ δεν με βγάζει και από το πρόγραμμά μου».

-«Αποφεύγω τους υδατάνθρακες και τα λιπαρά».

-«Τρώω μικρότερες ποσότητες απ’ ό,τι παλιότερα. Με τον καιρό όμως συνειδητοποίησα ότι χορταίνω και με λιγότερο φαγητό. Έτσι, δεν γεμίζω πια το πιάτο μου μέχρι πάνω, αλλά τρώω τόσο όσο χρειάζεται για να χορτάσω».

-«Έχω πάντα μαζί μου ένα μικρό σνακ για να είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω τις λιγούρες όπου κι αν είμαι, είτε αυτό σημαίνει ότι έχω κολλήσει στην κίνηση ή ότι δεν προλαβαίνω να φάω λόγω έλλειψης χρόνου. Συνδυάζω π.χ. μία μπανάνα με ξηρούς καρπούς, που και μου κόβει την πείνα και ανεβάζει την ενέργεια μου ή έχω μαζί μου μια μπάρα δημητριακών ή αν προλαβαίνω έχω γεμίσει ένα ταπεράκι με στικ λαχανικών».

-«Δεν πάω πουθενά χωρίς ένα μπουκαλάκι νερό. Δυστυχώς είμαι από τους ανθρώπους που δεν πίνουν πολύ νερό, σχεδόν πρέπει να μου το θυμίζουν. Γι’ αυτό φροντίζω να έχω πάντα μαζί μου για να μην το ξεχνάω».

-«Γενικά δεν μαγειρεύω, όμως έχω μάθει να φτιάχνω μόνη μου αυτά που χρειάζομαι για το πρόγραμμά μου, όπως κοτόπουλο, ψητά, σαλάτες, ζυμαρικά ολικής άλεσης κ.λπ. για να τρώω σπιτικό φαγητό».

-«Αφιερώνω χρόνο στη γυμναστική. Όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο πρέπει να φροντίζουμε το σώμα μας για να το κρατήσουμε σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση. Γι’ αυτό και φροντίζω να γυμνάζομαι τακτικά. Δύο φορές την εβδομάδα κάνω callanetics, που εξασκεί όλο το σώμα χωρίς να το καταπονεί. Το πρόγραμμά μου περιλαμβάνει βάρη και κυκλική προπόνηση. Επίσης 2-3 φορές την εβδομάδα κάνω μόνη μου διάδρομο».
Η συμβουλή της

«Κοιμηθείτε! Εκτός από την καλή διατροφή και τη γυμναστική, σημαντικό ρόλο παίζει και ο καλός ύπνος. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κοιμόμαστε βαθιά και αρκετές ώρες σε έναν σωστό χώρο για να ξυπνάμε αναζωογονημένοι. Εξάλλου, η κακή ποιότητα ύπνου αφήνει σημάδια στο δέρμα και στο σώμα μας γενικότερα, αλλά και στην ψυχολογία μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...