Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Μυστικά για τέλειο σώμα από τη Μαρία Σολωμού: Τι τρώει και διατηρεί αυτή τη σιλουέτα

Ποιο είναι το μυστικό της Μαρίας Σολωμού και είναι πάντα τόσο αδύνατη; Τι κάνει και τα καταφέρνει τόσο καλά; Ποιες είναι οι διατροφικές της συνήθειες; Ποιες οι... σχέσεις της με το junk food; Η ηθοποιός μίλησε στο περιοδικό "Like" και τον Πάνο Ζόγκα και αποκάλυψε το μυστικό της για αδύνατη σιλουέτα, χωρίς να φοβηθεί να απαντήσει ακόμη και σε δύσκολες ερωτήσεις!


Πώς τα καταφέρνεις να είσαι τόσο αδύνατη;

Δεν στερούμαι τίποτα. Απλώς προσπαθώ να μην τρώω κάθε μέρα γλυκό, γιατί τα γλυκά είναι το πρόβλημα μου.


Όταν βλέπεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη πως αισθάνεσαι;

Είναι ανάλογα με τις εποχές. Το καλοκαίρι αισθάνομαι πολύ καλύτερα, αισιόδοξη και έτοιμη να κάνω τα πάντα και το χειμώνα χλωμή και με μια κάπως πεσιμιστική διάθεση. Αν τύχει να πάρω κάνα δυο κιλά νιώθω χόντρη, αλλά είναι θέμα καθαρά ψυχολογικό.

Προσπαθείς να είσαι αδύνατη;

Καθόλου. Τρώω και τρώω πολύ και άτσαλα. Αλλά είναι έτσι το σκαρί μου και δεν παίρνω καθόλου κιλά. Υπάρχουν μέρες που μπορεί να τσακίσω και δυο χάμπουργκερ με πατάτες, και πίτες με γύρο ή να φάω δυο πιάτα μακαρόνια με σάλτσα. Από την άλλη, είναι μέρες που θα φάω μόνο σαλάτα ή κάποιο φρούτο ή ένα γιαούρτι. Εμένα η δικιά μου δίαιτα είναι καθαρά θέμα διάθεσης. Επίσης δεν τσιμπολογάω από δω και από κει. Ή θα φάω πολύ ή δεν θα φάω καθόλου

Και όμως δείχνεις από τις γυναίκες που έχουν εμμονή με τα κιλά τους και ζυγίζονται κάθε μέρα

Δεν έχω καμία εμμονή με τα κιλά μου και επίσης δεν ζυγίζομαι. Για μένα ζυγαριά είναι τα ρούχα που φοράω. Εκεί καταλαβαίνω αν έχω πάρει κάποιο κιλό, αλλά δεν παθαίνω καμία υστερία. Ξέρω ότι και με δυο κιλά παραπάνω είμαι αδύνατη. Ασχέτως αν εγώ αισθάνομαι χοντρή. Είναι δυο πράγματα εντελώς διαφορετικά «το ξέρω» από «το αισθάνομαι»

Δεν μπορεί να μην έχεις βάλει κάποια διατροφική απαγόρευση στον εαυτό σου;

Θα σου πω. Εκεί που έχει πρόβλημα ο μεταβολισμός μου είναι με τα γλυκά και γενικά ότι έχει σχέση με την ζάχαρη. Εκεί προσέχω. Θα φάω γλυκό μόνο μια φορά τη βδομάδα και σε συγκεκριμένη ποσότητα. Εκεί αν θέλεις, κάνω την μεγαλύτερη θυσία γιατί τα γλυκά μου αρέσουν πολύ. Θα μπορούσα να ζήσω τρώγοντας μόνο γλυκά.

Σου λένε συχνά την φράση «πρέπει να βάλεις κιλά»;

Συνέχεια από μικρό παιδί. Τι κάνω; Απλά χαμογελάω και λέω ευχαριστώ. Δεν θα μπω τώρα σε διαδικασία να εξηγήσω στον κάθε ένα τι μου συμβαίνει. Μου αρέσει ο εαυτός μου έτσι όπως ακριβώς είναι και στα κιλά που είναι, ούτε παραπάνω ούτε παρακάτω.

Έχεις φθάσει ποτέ στα όρια νευρικής ανορεξίας;

Ποτέ αν και έχει γραφτεί πολλές φορές. Δεν έχω καμία σχέση με αυτό το πράγμα. Δεν είμαι υστερική με το να είμαι αδύνατη, απλά όταν νιώσω χοντρή, πράγμα που μου συμβαίνει πολύ σπάνια θα προσέξω λίγο στις ποσότητες του φαγητού. Τίποτα άλλο. Καμία νεύρωση ή εμμονή. Από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου, πάντα έτσι ήμουν -αν εξαιρέσουμε βέβαια την περίοδο της εγκυμοσύνης. Έχω καλό μεταβολισμό. Δεν θα αφήσω τον εαυτό μου να πεινάσει. Και αν το κάνω θα το κάνω για μια δυο μέρες και τέρμα. Αν θες είμαι τυχερή σε αυτό το θέμα. Ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που δύσκολα παίρνουν κιλά και όταν παίρνουν τα χάνουν εξίσου εύκολα.



Πηγή: joytv.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...