Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Έλντα Πανοπούλου: Εξηγεί πως έχασε 30 κιλά!

Η Έλντα Πανοπούλου μίλησε για τα κιλά που έχασε, για το πως την αντιμετώπιζαν πριν αδυνατίσει, αλλά και για τα κόμπλεξ που έχουν οι γυναίκες.

Η ηθοποιός δηλώνει στο περιοδικό "People" πως έχει κουραστεί να λέει πως δεν έκανε κάποια επέμβαση για να χάσει τα κιλά:

«Με έχει κουράσει το να μην γίνεται δεχτή η απάντησή μου. Προσπαθώ να μεταφέρω την εμπειρία μου, αλλά δεν με πιστεύουν. Μου λένε οι φίλες μου για κάποιους που τις ρωτούν για μένα: “Τους ορκιζόμαστε ότι δεν έχεις κάνει επέμβαση, αλλά δηλώνουν “Αδύνατον!”».

Άρα, η Έλντα Πανοπούλου έχασε τα 30 κιλά που είναι μείον με δίαιτα, όπως καταλάβατε!

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

1 σχόλιο:

  1. Μπραβο της αφου τα καταφερε. Αυτο προσπαθω να κανω και εγω και διαβαζοντας την παιρνω θαρρος. Υπαρχουν συνταγες που μπορουν να μας βοηθησουν χωρις να στερηθουμε πολλα πραγματα. Στο μπλογκ μου εχω αναρτησει καποιες απο αυτες (δεν ξερω αν επιτρεπεται να το αναφερω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...