Κυριακή, 27 Ιουνίου 2010

My Greek fat Holidays

Η έξοδος μια φορά την εβδομάδα για φαγητό, που συμπεριλαμβάνει τηγανητά ορεκτικά, τσιμπολόγημα, αλκοόλ και φυσικά επιδόρπιο, είναι σχεδόν ανώδυνη. Στις διακοπές, όμως, το φαγητό έξω είναι καθημερινότητα, και όχι η εξαίρεση. Οι λιχουδιές καραδοκούν, για να ξυπνήσουν τον «φαγάνα» που κρύβεται μέσα σας. Τι μπορείτε να κάνετε;
* Προτιμήστε το λαδόξιδο στις σαλάτες και αποφύγετε τις σος.
* Περιορίστε τα τηγανητά εδέσματα σε μία ή δύο φορές την εβδομάδα.
* Ψωμί με πατάτες, ρύζι ή ζυμαρικά, δεν είναι ο πιο υγιεινός συνδυασμός. Περιοριστείτε σε μία από αυτές τις τροφές τη φορά.
* Ποτό, πρωί-μεσημέρι-βράδι, μπορεί να είναι στα πλάνα των διακοπών, όχι όμως και της δίαιτάς σας. Μία φορά την ημέρα είναι αρκετό, έτσι ώστε να μη βάλετε βάρος.
* Must ορεκτικό σας το χταπόδι, ειδικά το ψητό, περιέχει λίγες θερμίδες (93 Kcal / μερίδα), και ακόμη λιγότερα λιπαρά.
* Ανάμεσα στα τηγανητά καλαμαράκια και τα γεμιστά καλαμαράκια με ρύζι, αν προτιμήσετε το δεύτερο, χάσατε. Τα καλαμαράκια γεμιστά με ρύζι και τυρί (390Kcal / μερίδα) δίνουν περισσότερες θερμίδες, λόγω της γέμισής τους, σε σχέση με τα επιβλαβή τηγανητά (198 Kcal).
* Το μυδοπίλαφο μπορεί να είναι ένα γευστικότατο καλοκαιρινό πιάτο, όχι όμως και το πιο ανώδυνο. Σημειώστε 250Kcal / μερίδα για τα τηγανητά μύδια και 465 kcal για τα μύδια σαγανάκι.
* Ο ψητός αστακός δίνει μόλις 100 Kcal τα 100 γρ. Υπολογίστε περίπου 90 θερμίδες, αν προσθέσετε λαδολέμονο, και για μια αστακομακαρονάδα που δεν «κολυμπάει» στο λάδι, το minimum 310 θερμίδες.
* Από τα πιο παχυντικά φαγητά σίγουρα δεν θα γλιτώσετε το λουκάνικο, αν κάνετε διακοπές στο Πήλιο. Για το σπετζοφάι, όμως, σημειώστε 596 Kcal η μερίδα.
* Ποιος είπε πως ό,τι πίνεται δεν παχαίνει; Μια δόση ούζου ισούται με 150 θερμίδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...