Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου 2010

Περισσότερη πρωτεΐνη για απώλεια βάρους

Public domain photograph of various meats. (Be...Image via WikipediaΜία διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και φτωχή σε κατεργασμένους υδρογονάνθρακες και άμυλο, όπως λευκό ψωμί και άσπρο ρύζι, είναι ιδανική για την απώλεια βάρους, σύμφωνα με μια νέα μεγάλη διατροφική έρευνα ευρωπαίων επιστημόνων.

«Αν θέλετε να χάσετε βάρος, πρέπει να ακολουθήσετε μια δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνες, με πιο πολύ άπαχο κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα με λίγα λιπαρά και όσπρια, και παράλληλα με λιγότερες θερμίδες από επεξεργασμένους υδατάνθρακες, όπως το άσπρο ρύζι και ψωμί. Με αυτή τη δίαιτα, μπορείτε να τρώτε μέχρι να χορτάσετε, χωρίς να χρειάζεται να μετράτε τις θερμίδες και χωρίς να παχαίνετε», τονίζουν οι ερευνητές.

Σημαντικό ρόλο στη νέα δίαιτα παίζει ο λεγόμενος «γλυκαιμικός δείκτης» που δείχνει πόσο γρήγορα αυξάνεται η γλυκόζη στο αίμα μετά την κατανάλωση διαφόρων τροφών. Η νέα δίαιτα δείχνει ότι, εκτός από την αύξηση στην λήψη πρωτεϊνών, οι άνθρωποι, για να χάσουν βάρος, πρέπει να τρώνε τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως ψωμί ολικής αλέσεως. Μια δίαιτα με χαμηλές πρωτεΐνες, αλλά με τροφές που αυξάνουν το γλυκαιμικό δείκτη, τελικά προσθέτουν κιλά και δυστυχώς οι περισσότερες ετικέτες τροφίμων δεν αναφέρουν το γλυκαιμικό δείκτη τους.

Στην έρευνα συμμετείχαν 772 οικογένειες από οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, αποτελούμενες από 938 ενηλίκους ηλικίας 18 - 65 ετών και 827 παιδιά ηλικίας πέντε έως 17 ετών. Οι υπέρβαροι ενήλικες ακολούθησαν αυτή τη δίαιτα επί οκτώ εβδομάδες και έχασαν κατά μέσο όρο 11 κιλά ο καθένας.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...