Δευτέρα, 6 Μαΐου 2013

Συγχαρητήρια, δεν άφησες πετσούλα για πετσούλα, μήπως όμως ήρθε η ώρα για δίαιτα;;;

Έφαγες πολύ ... ήπιες ακόμη περισσότερο και τώρα προσπαθείς (μάταια) να μπεις στο παντελόνι που αγόρασες πριν πέσεις με τα μούτρα στις σούβλες και τα κοκορέτσια!!! 

Έχεις νεύρα και θες να τα σπάσεις ..... Ηρέμησε, γιορτές ήταν και πέρασαν! Ώρα τώρα να γυρίσεις  στην πραγματικότητα και φυσικά στη σωστή διατροφή. Σας προτείνουμε ένα μενού που θα σε κάνει και πάλι μοντελάκι!!!!!!!!

- Τρώγε πολλά και μικρά γεύματα από όλες τις ομάδες τροφίμων, έτσι ώστε να παίρνεις όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι!!!

- Μη μένεις νηστική για πάνω από 3 ώρες, για να κάνει συνέχεια καύσεις ο οργανισμός σου!!

-Πέσε με τα μούτρα στα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως, που βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και στη μειωμένη αποθήκευση λίπους.

- Πίνε γαλατάκι και τρώγε γιαουρτάκι 1,5% - 2% σε λιπαρά, ημερησίως.

- Απόφυγε την κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε θερμίδες και λιπαρά όπως: τούρτες, κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, σοκολάτες κ.α

- Προσπάθησε να μην τρως τίποτα δύο ώρες  πριν κοιμηθείς για βράδυ!!!

- Τρώγε σαν... χελώνα!!! .Όσο πιο αργά θα τρως  τόσο πιο γρήγορα θα αισθάνεσαι ότι χορταίνεις.

- Να έχεις πάντα στην τσάντα σου εκτός από το λιπ κλος σου και κάποιο σνακ όπως για παράδειγμα μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως, cream crackers σίκαλης, φρυγανιές, μπισκότα πολυδημητριακών, αποξηραμένα φρούτα, χυμούς, ανάλατους ξηρούς καρπούς

-Να πίνεις 8 - 10 ποτήρια νερό την ημέρα και 2 περίπου ποτήρια τσάι, έτσι μόνο θα ενυδατώνεις τον οργανισμό σου και θα χάσεις ευκολότερα βάρος

-Προσπάθησε να αφιερώνεις 30 λεπτά από το χρόνο σου στο γυμναστήριο!! Αν δεν έχεις χρήματα κάνε περίπατο, τρέξιμο ή ποδήλατο στη γειτονιά σου!!!

Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...