Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Σίσσυ Χρηστίδου: Αποκαλύπτει πως χάνει τα κιλά της δεύτερης εγκυμοσύνης της

Η Σίσσυ Χρηστίδου μίλησε, μεταξύ άλλων για το πώς πήρε την απόφαση να βάψει κόκκινα τα μαλλιά της και πως έχασε τα κιλά της εγκυμοσύνης.


«Μετά το μωρό ήθελα να κάνω μια αλλαγή για να ανανεωθώ» λέει χαρακτηριστικά.

Και τονίζει στο περιοδικό People: «Το συγκεκριμένο ξανθό που έκανα την περίοδο που ήμουν στο Μες στην Καλή Χαρά δεν μου πήγαινε. Ήταν πολύ ανοιχτή η ρίζα και πολύ ζεστή η απόχρωση. Πιστεύω πως μου πηγαίνουν οι πιο ψυχρές αποχρώσεις του ξανθού και η πιο ombre εκδοχή του».

Όσο για το δέρμα της λέει: «Δεν πηγαίνω σε αισθητικούς, αλλά στο δερματολόγο μου. Το καλοκαίρι, για παράδειγμα, εμφανίστηκαν κάποιες πανάδες λόγω της εγκυμοσύνης και κάναμε αμέσως μερικά πίλινγκ και εξαφανίστηκαν».

όσο για τα κιλά που πήρε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της και πως τα έχασε λέει: «Στη δεύτερη εγκυμοσύνη πήρα 25 κιλά. Στον Φίλιππο είχα πάρει 40! Δεν είμαι από αυτές τις γυναίκες που στην εγκυμοσύνη παίρνουν μόνο 8 κιλά. Μετά αγωνίζομαι για να χάσω το βάρος, είναι η αλήθεια, αλλά στην εγκυμοσύνη είμαι χαλαρή. Τρώω σωστά, γιατί, όταν είμαι έγκυος, το παιδί τρέφεται με ό,τι τρέφομαι κι εγώ. Όμως τρώω όσο θέλω, δεν καταπιέζομαι. Και τώρα κάνω μια προσεκτική διατροφή, χωρίς στερήσεις. Στην προηγούμενη εγκυμοσύνη μου, μου πήρε δέκα μήνες να επανέλθω στο βάρος μου. Δεν σκοπεύω να κάνω δίαιτες-εξπρές για να εξαφανίσω 25 κιλά».

Και τονίζει για την διατροφολόγο της:: «Μέχρι στιγμής δεν επικεντρωθήκαμε καθόλου στο χάσιμο βάρους, καθώς τώρα σταμάτησα να θηλάζω» λέει η Σίσσυ που κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες για να καταφέρει να θηλάσει το μωρό της σχεδόν ένα τρίμηνο. «Ταλαιπωρήθηκα πολύ, δεν με βοήθησε ο οργανισμός μου και δεν είχα αρκετό γάλα. Προσπάθησα, αλλά άρχισε να κουράζεται και το μωρό, γιατί η διαδικασία έπαιρνε ώρες».

«Δεν αθλούμαι ούτε αθλήθηκα ποτέ. Όμως περπατώ πολύ με το καρότσι –που κάνει και για τρέξιμο– κι έτσι θα πάω βόλτα στο βουνό, θα ανέβω στην Πεντέλη, θα περπατήσω μία-μιάμιση ώρα. Αλλά δεν θα αφήσω το παιδί για να πάω στο γυμναστήριο» δήλωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...