Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011

Ποια τρόφιμα «ανεβάζουν» τη διάθεση

Fresh vegetables are available everywhere at H...Image via WikipediaΤα τρόφιμα που καταναλώνουμε μπορούν να μας επηρεάσουν όχι μόνο σωματικά αλλά και ψυχολογικά, ισχυρίζονται οι επιστήμονες.

Οι ακόλουθες ουσίες μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στην ενίσχυση της διάθεσης:

-Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που περιέχονται στο σολομό, το λιναρόσπορο και τα καρύδια.

-Τρυπτοφάνη, που περιέχεται στη γαλοπούλα, τη σόγια, το κόκκινο κρέας και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

-Μαγνήσιο, που βρίσκεται στο αβοκάντο, τους ξηρούς καρπούς και τα πράσινα, φυλλώδη λαχανικά.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...