Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Ελένη Μενεγάκη: Αυτή τη δίαιτα ακολουθεί μετά τις γιορτές

Η Ελένη Mενεγάκη έφαγε στις γιορτές, όπως αποκάλυψε και στην εκπομπή της και τώρα έχει μπει σε πρόγραμμα!


Τις μέρες των γιορτών, όμως, που έλειπε στις Μαλδίβες... ξέφυγε! Πήρε 2,5 κιλά επειδή άφησε τον εαυτό της ελεύθερο να απολαύσει όλα τα αγαπημένα της γλυκά αλλά και το πλούσιο φαγητό χωρίς καμία ιδιαίτερη δέσμευση. Έτσι, λοιπόν, τώρα η παρουσιάστρια έχει ξεκινήσει δίαιτα λέγοντας στους φίλους της: 


«Είμαι 2,5 κιλά πάνω από το βάρος μου. Δεν αγχώνομαι γιατί όπως μου είπε και η διατροφολόγος μου πολύ εύκολα μπορώ να έχω τον έλεγχο, αν δεν ξεπεράσω την κόκκινη γραμμή του ορίου των 3 κιλών που έχω βάλει στον εαυτό μου».

Τι κάνει, λοιπόν, η Ελένη για να χάσει τα κιλά;. «Οι παρασπονδίες τελείωσαν. Θα κάνω πρόγραμμα επαναφοράς που περιλαμβάνει για 2 εβδομάδες άσκησηpilates και ειδική διατροφή. Θα δείτε ότι σε 2 εβδομάδες από σήμερα θα είμαι ακριβώς στα κιλά που ήμουν πριν από τις διακοπές χωρίς να έχω στερηθεί ιδιαιτέρως τα πράγματα που αγαπώ», λέει η Ελένη Μενεγάκη σε όσους την ρωτάνε με ποιο τρόπο θα χάσει τα περιττά κιλά.

Σύμφωνα με το περιοδικό YΟU μόλις γύρισε από τις διακοπές της ξεκίνησε γυμναστική!

Εκτός όμως από αυτό, η Ελένη ακολουθεί και πρόγραμμα αποτοξίνωσης, κάτι που σημαίνει ότι δεν πρέπει να αγγίζει για τουλάχιστον μία εβδομάδα γλυκά, αναψυκτικά, ψωμί, ζυμαρικά, όσπρια, αλκοόλ, σνακ και λοιπά. Καταναλώνει σχεδόν αποκλειστικά φρέσκους χυμούς, σούπες και πολύ ελαφρύ φαγητό, σαλάτες και μία φορά τη μέρα ένα γεύμα ή δείπνο πρωτεΐνης.

«Δεν αφήνω τον εαυτό μου να πεινάσει. Δεν αισθάνομαι ότι στερούμαι κάτι από τη στιγμή που δεν πεινάω. Όλα είναι στο μυαλό μας. Πρέπει να είμαστε οργανωμένοι και πειθαρχημένοι έτσι ώστε το όριο που έχουμε βάλει στη ζυγαριά να μην το ξεπερνάμε ποτέ». Αυτό απαντά η παρουσιάστρια σε όσους υποστηρίζουν ότι το πρόγραμμα επαναφοράς είναι πολύ σκληρό και επίπονο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...