Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2012

H διατροφή που ακολουθεί η Δούκισσα Νομικού


Για όλα μίλησε η Δούκισσα Νομικού στην Τατιάνα Στεφανίδου, αποκαλύπτοντας παράλληλα και την διατροφή που ακολουθεί ώστε να παραμένει fit.

Αναφερόμενη στο σάλο που είχαν προκαλέσει τα cupcakes στο στήθος της, είπε:

«Οι γονείς μου δεν μου είπαν τίποτα! Ο μπαμπάς μου ήταν τόσο ανοιχτόμυαλος. Ούτε οι γονείς μου περίμεναν αυτό που έγινε. Ο μπαμπάς μου, μου είπε “κορίτσι μου, μια χαρά! Εγώ ένιωθα μια χαρά που το είδα. Δεν θίχτηκε κανένας. Μην αποσυντονίζεσαι! Και δεν το ξανασυζητήσαμε από τότε. Όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο έντονα νιώθω πως δεν ήταν και τίποτα! Πολύ κακό για το τίποτα! Οι δικοί μου άνθρωποι και όσοι πραγματικά μ΄αγαπάνε, το είδανε ωραίο. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα είμαι συνέχεια έτσι. Ήτανε μια φορά, έγινε και καλώς έγινε! Καμιά φορά καλό είναι να γίνεται κάτι έτσι κόντρα, για να μην βαριέμαι και εγώ, και οι γύρω μου, και ο κόσμος!»

Μιλώντας για τον ιδανικό σύντροφο, είπε πως δεν υπάρχει. Και εξήγησε το γιατί:

«Δεν θέλω να χάνω αυτό το ροζ συννεφάκι, και το ξέρω! Δεν υπάρχει ο τέλειος σύντροφος, γιατί όλοι μας έχουμε ελατώμματα! Υπάρχει ιδανικός σύντροφος για μια δεδομένη στιγμή, και όταν περάσει η καψούρα, συνειδητοποιείς πως τα πράγματα δεν είναι έτσι! Άρα δεν υπάρχει ιδανικός σύντροφος! Χωρίς να θέλω να τα γειώσω τα πράγματα».

Όσο για το πότε σκοπεύει να κάνει μωρό; λέει πως το έχει… αργήσει!

«Το έχω αργήσει! Τα αγαπώ τα μωρά! Αλλά δεν αφήνω αυτό το συναίσθημα να με παρασύρει. Γιατί βάζω τη λογική και ξέρω πως μια τέτοια απόφαση πρέπει να είναι πολύ συνειδητή. Ένα μωρό είναι πολύ μεγάλη ευθύνη. Δεν είναι παιχνίδι! Θα γινόμουν μάνα με τεράστια χαρά και ανυπομονησία! Μακάρι να με αξιώσει ο θεός! Για μένα, ένα μωρό είναι ένα θαύμα!»

Παράλληλα, τόνισε ότι αυτό το διάστημα δίνει εξετάσεις ώστε να τελειώσει τη σχολή της που άφησε 1,5 χρόνο πίσω, και πως τα τηλεοπτικά της σχέδια είναι όλα στον αέρα!

Όσο για τη διατροφή που ακολουθεί ώστε να παραμένει κορμάρα;

Πρωινό:
1 ποτήρι ρόφημα με πρωτεΐνες (γάλα, μια μπανάνα και φρούτα μέσα σε ένα μίξερ. Και παγάκια)
Δεκατιανό:
1 τόστ και ένα φρούτο
Μεσημεριανό:
1 μερίδα κρέας ή ζυμαρικά ή ψάρι ή όσπρια, με συνοδεία σαλάτας
Απογευματινό:
1 κούπα τσάι, και 1 μπάρα δημητριακών, ή 1 γιαούρτι, ή 1 φρούτο
Βραδινό:
1 μερίδα φαγητό από το μεσημέρι, με σαλάτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...