Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Λουδάρος: "Παραλίγο να πεθάνω από τις δίαιτες"


Συνέντευξη στην εκπομπή Joy και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο παραχώρησε ο Αντώνης Λουδάρος. Ο ηθοποιός μίλησε για το σώμα και τα περιττά κιλά με τα οποία παλεύει τα περισσότερα χρόνια της ζωής του.
"Γεννήθηκα 6.650 γραμμάρια! Η είδηση της γέννησης ενός τόσο μεγάλου μωρού ήταν είδηση σε ραδιόφωνο και τηλεόραση. Είχα χορηγό παιδικού γάλακτος τον πρώτο χρόνο της ζωής μου. Ήμουν παιδί- μαμούθ, σαν έξι μηνών. Η αδερφή μου, μου έχει πει πως ντρεπόντουσαν να με πάρουν από το μαιευτήριο. Τα παιδιά στο σχολείο με φώναζαν "Οβελίξ"", εξηγεί ο ηθοποιός.
"Έχω δώσει μεγάλη μάχη με τα κιλά, η οποία δεν θα τελείωσει ποτέ. Έχω κάνει διάφορες αηδίες. Έχω κάνει ακραία πράγματα, έχω μείνει μόνο με υγρά, πράγματα που μπορεί να σε πάνε στο θάνατο! Ήμουν 24- 25 και μου έπεφταν τα μαλλιά από τις τάχα μου δήθεν δίαιτες", παραδέχεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...