Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013

ΔΙΑΙΤΑ Οι τέσσερις "χρυσοί" κανόνες


Τις περισσότερες φορές όταν αποφασίζουμε να ξεκινήσουμε ένα πρόγραμμα διατροφής για απώλεια βάρους, δεν γνωρίζουμε τι πρέπει και τι δεν πρέπει να καταναλώνουμε.

Συγκεντρώσαμε τους τέσσερις βασικούς κανόνες, που αν τους τηρήσετε θα σας βοηθήσουν να χάσετε γρήγορα κιλά και να αποκτήσετε τη σιλουέτα των ονείρων σας.

- Περιορίστε το αλάτι: Στα γεύματα που μαγειρεύετε στο σπίτι είναι εύκολο να ελέγξετε την ποσότητά του. Ωστόσο, μεγάλες ποσότητες αλατιού κρύβονται στα τυποποιημένα προϊόντα. Γι΄αυτό πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί.

- Προσοχή στα προϊόντα "χωρίς ζάχαρη": Συνήθως περιέχουν σιρόπι γλυκόζης που θεωρείται επίσης επιβαρυντικό.

- Πείτε "ναι" στο ψωμί ολικής άλεσης: Προτιμήστε να καταναλώνετε ψωμί και προϊόντα δημητριακών όπου το σιτάρι ολικής άλεσης βρίσκεται πρώτο στη λίστα των συστατικών.

- Μην καταναλώνετε προϊόντα με trans - λιπαρά: Πρόκειται για τα υδρογονωμένα λίπη, που έχουν υποστεί τεχνική επεξεργασία (υδρογόνωση) ώστε από υγρή μορφή (έλαιο) να αποκτήσουν ημι-στερεά ή στερεά μορφή. Χρησιμοποιούνται ευρέως σε τυποποιημένα προϊόντα, όπως αρτοσκευάσματα και γλυκά, κέικ, κρουασάν, αλλά και σε εστιατόρια για λόγους οικονομίας, και είναι άκρως επικίνδυνα για την υγεία μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...